zondag 2 maart 2014

online illustratie workshop door Lisa Congdon




A.s. dinsdag 4 maart start illustrator Lisa Congdon bij Creativebug 
met een reeks online illustratieworkshops. Een mooie kans om 
vanuit Nederland les van haar te krijgen!


Er mag meer getekend worden! 
Het is opvallend hoeveel illustratie-workshops er op dit moment zijn. 
En dat aantal mag van mij wel meer worden. Als kind lijkt (leek) tekenen erbij 
te horen als zwemles. Je krijgt de basics en verder moet je het zelf uitvinden. 
Een aantal van ons is gezegend met tekenen als examenvak op middelbare school. 
En de echte mazzelaars mochten 4 (5) jaar kunstacademie toevoegen 
(ik mag mijzelf gelukkig prijzen). Maar daarna is tekenen voor velen 
(ook voor mij) helaas iets waar je geen tijd en/of rust meer 
voor kunt vinden. Jammer toch?

Bestempel mij maar als een teken-idealist. Onder het motto er kan niet
genoeg getekend worden: vind je vanaf nu op mijn blog een overzicht 
van zoveel mogelijk actuele illustratie workshops. 
Je vindt de workshops rechts op mijn blog. 

Get to know Lisa Congdon creativebug.com - Website  lisacongdon.com 
Geef of weet je een illustratieworkshop? Ik hoor het graag! contact





Geen opmerkingen:

Een reactie posten